Revizyon Tarihi: 12.04.2022
1. Amaç
Karma Marka Mağazacılık Ticaret A.Ş. (“Karma Marka” veya “Şirket”), potansiyel müşterilerinin kişisel verilerinin 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’na (“KVKK”) ve sair mevzuat hükümlerine uygun şekilde işlenmesini amaçlamaktadır.
Karma Marka’ nın potansiyel müşterisi olmanız sebebiyle Şirketimize bildirdiğiniz/bildireceğiniz ve/veya Şirketimizce haricen herhangi bir yoldan temin edilen kişisel verilerinizin Karma Marka tarafından “Veri Sorumlusu” sıfatıyla,
- İşlenmelerini gerektiren amaç çerçevesinde ve bu amaç ile bağlantılı, sınırlı ve ölçülü şekilde,
- Şirketimize bildirdiğiniz veya bildirildiği şekliyle kişisel verilerin doğruluğunu ve en güncel halini koruyarak KVKK’ da öngörülen şartlarla işleneceğini bildiririz.
2. Potansiyel Müşterilerin Kişisel Verilerinin Toplanması ve Usulü
Karma Marka, müşteri kartı oluşturma sürecinde temin edilen kişisel verilerinizi işbu Aydınlatma Metni’ nde belirtilen amaçlar doğrultusunda işleyecektir. Kişisel verilerinizin işlenme amacında herhangi bir değişiklik olması halinde işbu Aydınlatma Metni Karma Marka tarafından güncellenerek ayrıca yayınlanacaktır.
Karma Marka tarafından müşteri kartı oluşturma sürecinde temin edilen potansiyel müşterilere ait kişisel veriler şunlardır:
Ad-soyad, telefon numarası (mobil), doğum tarihi, e-posta adresi, adres bilgisi.
Kişisel verileriniz, Şirketimize tarafınızca mağazalar üzerinden iletmiş olduğunuz her türlü bilgi aracılığı ile fiziksel ve elektronik ortamlarda toplanmaktadır.
3. Potansiyel Müşterilerin Kişisel Verilerinin İşlenme Sürecine İlişkin Açıklamalar
Karma Marka, müşteri kartı oluşturma sürecinde toplanan kişisel verileri, kullanım amacı ortadan kalksa da başka bir kanunda öngörülmesi veya ilgili potansiyel müşteri tarafından ayrıca bir rızanın verilmesi halinde saklamaya devam edebilir. Bu istisnai durum haricinde, veri işleme amacının ortadan kalkması söz konusu olduğunda bahsi geçen kişisel veriler Karma Marka tarafından derhal silinecek, yok edilecek veya anonimleştirilecektir.
4. Potansiyel Müşterilerin Kişisel Verilerinin İşlenme Amaçları ve Hukuki Sebepler
Kişisel verileriniz, yürürlükteki mevzuatlara ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’na uygun olarak aşağıdaki amaçların gerçekleştirilmesi için otomatik olan ya da otomatik olmayan yöntemlerle, KVKK’ nın 5. ve 6. maddelerinde yer alan hükümlere uygun olarak işlenecektir.
Kişisel verileri işleme amaçları aşağıdaki şekilde olup, Şirket politikaları ve mevzuattan kaynaklanan yükümlülüklerimiz doğrultusunda güncellenebilecektir:
Kişisel verileriniz,
- Bilgi güvenliği süreçlerinin yürütülmesi
- Faaliyetlerin mevzuata uygun yürütülmesi
- İş faaliyetlerinin yürütülmesi ve denetimi
- Risk yönetimi süreçlerinin yürütülmesi
amaçlarıyla, açık rızanızın bulunduğu hallerde ve bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması koşuluna uygun olarak işlenmektedir.
- Faaliyetlerin mevzuata uygun yürütülmesi
- Finans ve muhasebe işlerinin yürütülmesi
- İş faaliyetlerinin yürütülmesi ve denetimi
- Mal ve hizmet satış sonrası destek hizmetlerinin yürütülmesi
- Müşteri ilişkileri süreçlerinin yürütülmesi
amaçlarıyla, bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması koşuluna uygun olarak işlenmektedir.
Kişisel verileriniz, ilgili mevzuatta belirtilen veya işleme amacının ortadan kalkmasına kadar geçecek olan makul süre ve herhalde kanuni zamanaşımı süreleri kadar muhafaza edilecektir.
5. Potansiyel Müşterilerin Kişisel Verilerinin Üçüncü Kişilere Aktarılması
Kişisel veri aktarımlarında uygulanacak usul ve esaslar KVKK’ nın 8. ve 9. maddelerinde düzenlenmiş olup, ilgili kişinin kişisel verileri üçüncü kişilere aktarılabilmektedir.
Kişisel verileriniz;
- Bilgi güvenliği süreçlerinin yürütülmesi
- Faaliyetlerin mevzuata uygun yürütülmesi
- İş faaliyetlerinin yürütülmesi ve denetimi
- Risk yönetimi süreçlerinin yürütülmesi
- Finans ve muhasebe işlerinin yürütülmesi
- İş faaliyetlerinin yürütülmesi ve denetimi
- Mal ve hizmet satış sonrası destek hizmetlerinin yürütülmesi
- Müşteri ilişkileri süreçlerinin yürütülmesi
amaçlarıyla BR Mağazacılık A.Ş., bayiler, veri tabanı yönetimini gerçekleştiren tedarikçi firmaya ve e-posta ve sistem sunucularının yurt dışında bulunması sebebiyle yurtdışında bulunan sunuculara aktarılmaktadır.
6. Potansiyel Müşterilerin Sahip Olduğu Haklar
KVKK’ nın 11. maddesi uyarınca, kişisel verileri işlenen potansiyel müşteri, Karma Marka’ ya başvurarak aşağıdaki konulara ilişkin taleplerde bulunabilir:
- Kişisel verilerinin işlenip işlenmediğini öğrenme,
- Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
- Kişisel verilerinin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
- Kişisel verilerinin yurt içinde veya yurt dışında aktarıldığı üçüncü kişileri öğrenme,
- Kişisel verilerinin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
- Kişisel verilerinin işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde bunların silinmesini, yok edilmesini veya anonim hale getirilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
- İşlenen verilerinin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle veri sahibinin aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
- Kişisel verilerinin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması halinde zararın giderilmesini talep etme.
KVKK’ dan doğan taleplerinizi Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’de belirtilen şekilde veya [ https://www.lee.com.tr/kisisel-verilerin-isleme-politikasi-lee ] adresinde yer alan “İlgili Kişi Başvuru Formu” aracılığıyla tarafımıza iletebilirsiniz. Karma Marka başvuru taleplerini KVKK’ nın 13. maddesine uygun olarak, talebin niteliğine göre ve en geç 30 (otuz) gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandıracaktır. Talebin reddedilmesi halinde, ret nedeni/nedenleri yazılı olarak veya elektronik ortamda gerekçeleriyle bildirilir.
Potansiyel müşteri, işbu Aydınlatma Metni’ ne konu kişisel verilerinin tam, doğru ve güncel olduğunu taahhüt etmektedir. Kişisel verilerine ilişkin herhangi bir değişikliğin söz konusu olması halinde, Karma Marka ’yı bilgilendirerek kişisel verilerinin güncellenmesini talep edebilecektir. Potansiyel Müşteri’nin doğru ve güncel bilgi sağlamamış olması halinde, Karma Marka’ nın hiçbir sorumluluğu olmayacaktır.
İşbu Aydınlatma Metni, gerekli görüldüğü hallerde Karma Marka tarafından revize edilebilir. Revizyonun söz konusu olduğu hallerde ise, bu hususa ilişkin olarak tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır. Aydınlatma Metni’ nin en güncel haline [ http://www.lee.com.tr/sayfa/potansiyel-musteri-aydinlatma-metni-lee ] linkinden, ulaşabilirsiniz.
Veri Sorumlusu: Karma Marka Mağazacılık Ticaret A.Ş.
E-posta: talepkvkk@karmamagazacilik.com
Adres: Ortaköy Mahallesi, Portakal Yokuşu Caddesi No:47/2, 34347 Beşiktaş/İstanbul